|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Ja, jeg synes også den personlige kritikken av henne er litt harsh, altså.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Men altså, hvis forklaringen er leppekrem med minimalt utslag og som antidoping Norge har hevdet er så lite at det ikke har prestasjonsfremmende effekt, hvorfor ikke "bare" si: shit, pokker, det var en tabbe, jeg burde sjekka, ynnsjyll, det var dumt av meg og jeg skjønner at det får konsekvenser. Og så ta den utestengingen som måtte komme og som umulig kan bli veldig lang. Det er jo måten de selv hoier det opp som får det til å virke som om hun er tatt i blid-doping. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Jeg er ikke helt på den linjen at hun selvsagt skal utestenges. Jeg leste nettopp en kommentar som jeg kan si meg mye enig i.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?
Den var godt skrevet ja |
|
|
|
|
|
#5 |
|
guru advisor
|
Jeg har tenkt litt på dette med jante. Sist redigert av Minerva : 16-10-16 kl 10:32. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
|