|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hyggelige alternativer til adventskalender for litt større barn?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hyggelige alternativer til adventskalender for litt større barn?Vi har hatt litt forskjellig opp gjennom årene. To år siden hadde vi tryllekalender, et nytt triks hver dag, byttet på hvem som åpnet og så måtte den som hadde luken øve og hvis frem til middag. På julaften hadde vi show for resten av familien. Det var veldig gøy. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hyggelige alternativer til adventskalender for litt større barn?
Får jeg være høylydt, frittalende og ha blå krøller? Får jeg også alltid lov til å gå på bussen først?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hyggelige alternativer til adventskalender for litt større barn?En liten album i luke nr. en. Deretter to fine bilder fra året som har gått i hver luke. Bildene limes inn i albumet etter hvert.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|