Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du "krølle" tunga?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kan du krølle tungen?
Ja 109 85,16%
Nei 19 14,84%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-16, 13:51   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du "krølle" tunga?

Jeg kan lage u, snu opp ned og brette bakover. Ungene kan lage u og mannen ingenting.

Husker naturfaglærer på ungdomsskolen sa at man kun kunne dette dersom minst en av foreldrene kunne det. Både jeg og min bror kan det, men ingen av mine foreldre. Det er nok genetisk, men kanskje ikke så enkelt som det ble fremstilt av min lærer. For jeg er ganske så sikker på at min far er min biologiske far og jeg er iallefall ikke adoptert.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.