Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London, baby! (noch einmal)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-16, 15:56   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hm. Vi lurer på på afternoon tea. Vi vil gjerne et sted hvor man ikke kå skifte til veldig formelle klær, siden vi har med to fjortiser. Men gjerne noe som gir den ekte opplevelsen.
Evt. noe som er en spektakulær turisttrap går også. vi lurer litt på bussen - denne http://b-bakery.com/afternoon-tea/af...-tea-bus-tour/ er det verdt pengene?

Nei, jeg syns ikke det.

Maten var god altså, men man ser ikkeno, og damene som har den snakker engelsk med supersterk fransk aksent og står ganske langt bak i bussen. Det betyr at hver gang de skal henlede oppmerksomheten din mot noe, så har du allerede kjørt forbi om du sitter i front. De har lite peil på historie og sites i London, så opplevelsen hadde egentlig vært bedre om de holdt kjeft.

De startet hver lille bolk med "loook to deee rrrright? Dooo yoooo nååå whåt yooo zeeeee terrre?" Også "iid iz ze stajyy off en-eller-annen-dude" Også ikkeno mer.

Man kan like gjerne sette seg på hvilken som helst annen buss og se akkurat det samme, og heller ta afternoon tea på et litt mer fancy sted. Skulle jeg valgt igjen ville jeg tatt Charlie og sjokoladefabrikken, tror jeg. Evt. Mad Hatters Tea.

Skal dere i Tower? Det var stas! Også MÅ dere bli med på en omvisning med beefeaterne. Prepare til å bli flørtet i senk.

Save
Save

Sist redigert av Tallulah : 28-09-16 kl 16:14.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.