|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".
Men seriøst - korleis veit du at vedkommande er sjukemeldt på grunn av skuldra? Alle naboane mine trur eg er på AAP på grunn av bekkenløsning for fire år sidan, og sjølv om eg framleis har periodar med sterke smerter er det ein relativt liten andel av den totale årsaken til at eg ikkje er i jobb. Og det er ikkje det verken behandlinga eller sjukehusinnleggelsane mine er knytta til. Likevel er det mykje enklare å snakke om, når naboen spør korleis det går, enn ganske mykje anna.
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fordi vedkommende sa det (uoppfordret, jeg jobber ikke med vedkommende og ante dermed ikke at han/hun ikke var i jobb) Hadde også en utredning om behandling osv. Men selvsagt kan ingen av oss ikke vite noe helt sikkert, folk kan jo si akkurat det de vil. Noen sier jo til og med at de er friske, men så er de egentlig syke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Skjønner. Mitt standardsvar når folk spør kva eg driv med, er nemlig "Eg er eigentleg lærar, men for tida er eg ikkje i jobb på grunn av sjukdom, men det gidder eg ikkje snakke om. Kva med deg?" Og då tenker jo gjerne folk sitt.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|