|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: [Gulvmaling] Male linoleums- og vinylgulv?
Det går helt fint å male med gulvmaling, men du må regne med at i slitesonene vil det slites litt ned. Jeg har nemlig malt vår trappeoppgang med maling, av samme grunn som dere, og jeg har måttet flekke over en gang til i etterkant. Men det går så fort å male at det var veldig verdt det, for det ble så utrolig mye finere enn den gusjebrune fargen som var der fra før.
|
|
|
#2 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så lenge jeg kan bøte på skaden med å flekkmale i etterkant så er det jo greit.
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Den største slitasjen har vi fått på metallistene som ligger på kanten av trappetrinnene, som jeg i etterpåklokskapens lys sikkert ikke skulle malt, men heller demontert og satt så opp nye i etterkant (men det var så stress at jeg ikke gadd). Jeg skulle også valgt en farge på resten av trappen som var litt nærmere gulvfargen, sånn at overgangene ikke syntes så godt, men det er mer fordi trappen er slitt og materialet har noen hakk og sår i seg. Nå er trinnene grå og resten av trappen hvit. Tanken var god, for å si det sånn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|