|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Merking av barnehagetøyJeg har jobbet både i bhg og småskole, og enda viktigare enn at vi skal unngå å miste klær, synes jeg det er at de ansatte slipper å bruke masse tid på å lete etter eieren av plagg som har forvillet seg inn på do/lekerommet/en annen avdeling. Så for meg er det et poeng at navnet er gjenkjennelig for alle som jobber med barnet, inkl. assistenter som ikke kan alle etternavn. Så personlig er jeg ikke så begeistret for sånne løsninger. Og enda mer irriterende er de som hevder at klærne er merket når det står navnet til en kusine eller et nabobarn.
|
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merking av barnehagetøyJa, jeg forventer ikke at absolutt alle som kommer i kontakt med barna mine på skolen/i barnehagen kjenner etternavnet deres, så alle tre har hver sine lapper med både for- og etternavn. Det er faktisk også veldig greit i det daglige når f.eks. to av dem har samme type av sko eller plagg. Det er mye enklere for dem å finne rett sko eller lue når de selv enkelt kan se om det er lillesøsters rosa eller lillebrors grønne lapp inni.
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merking av barnehagetøy
Det fikk jeg også tidlig tips om så gjør det. Askeladden har ikke punkter nok på lappene sine så jeg har bestilt på Presis.no
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|