Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merking av barnehagetøy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-16, 15:12   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Jeg har jobbet både i bhg og småskole, og enda viktigare enn at vi skal unngå å miste klær, synes jeg det er at de ansatte slipper å bruke masse tid på å lete etter eieren av plagg som har forvillet seg inn på do/lekerommet/en annen avdeling. Så for meg er det et poeng at navnet er gjenkjennelig for alle som jobber med barnet, inkl. assistenter som ikke kan alle etternavn. Så personlig er jeg ikke så begeistret for sånne løsninger. Og enda mer irriterende er de som hevder at klærne er merket når det står navnet til en kusine eller et nabobarn.

Jeg liker godt foreldre som merker med Sindre/Eva/Kamilla Hansen da. Det er en veldig smart løsning.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.