Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-16, 15:43   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Dette er fra Romerikes blad, ikke Nettavisen.
En fjær til fem høns ja....hvis moren gikk til avisen først istedenfor mer dialog med klubben, så kanskje det hadde vært oppklart i kulissene. Slike artikler som dette bekrefter manges fordommer og skaper mye uvilje.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 15:56   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Dette er fra Romerikes blad, ikke Nettavisen.
En fjær til fem høns ja....hvis moren gikk til avisen først istedenfor mer dialog med klubben, så kanskje det hadde vært oppklart i kulissene. Slike artikler som dette bekrefter manges fordommer og skaper mye uvilje.

Det er Nettavisen det er linket til.

VET du at moren gikk til avisen først? Det bekrefter en del fordommer, ja, jeg har alltid trodd det har vært mange gjøker som har sittet i ledelsen i sånne bygdefotballklubber.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 16:15   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

VET du at moren gikk til avisen først? Det bekrefter en del fordommer, ja, jeg har alltid trodd det har vært mange gjøker som har sittet i ledelsen i sånne bygdefotballklubber.

Jeg skulle ønske man la samme velviljen til når man leser på FP som man gjør når man leser Nettavisen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 16:19   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg skulle ønske man la samme velviljen til når man leser på FP som man gjør når man leser Nettavisen.

Det var et retorisk poeng angående å få "fordommene sine bekreftet". Burde muligens lagt på en disclaimer med en gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 16:23   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det var et retorisk poeng angående å få "fordommene sine bekreftet". Burde muligens lagt på en disclaimer med en gang.

Tviler du på at mange får det?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 16:21   #6
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det bekrefter en del fordommer, ja, jeg har alltid trodd det har vært mange gjøker som har sittet i ledelsen i sånne bygdefotballklubber.

Jeg skulle likt å høre reaksjonen på at du kaller Strømmen en bygdefotballklubb.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 16:28   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg skulle likt å høre reaksjonen på at du kaller Strømmen en bygdefotballklubb.

I klanen kaller de alle lag som holder til utenfor ring 3 for bønder. De klarte til og med å synge "Just a bunch of farmers" da de fikk Chelsea på besøk (Chelsea er en London-klubb).

Massiv digresjon, forøvrig.

Gammel 23-08-16, 22:51   #8
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Du reddet dagen min! Jeg klarer ikke å slutte å fnise for meg selv.

Jeg skulle ønske jeg hadde et religionskort å dra i sånne sammenhenger, men på turninga kan vi (bemidlede) heldigvis betale oss ut.

Hvis denne stakkars moren virkelig bekrefter folk sine fordommer mot muslimer, står det enda verre til i nasjonen enn jeg frem til nå har fryktet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.