Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-16, 01:04   #30
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, der er det mange nydelige små steder! Drt var ofte en del av joggeløypa mi til/fra jobb.

Sitter du på ett stopp til, eller går opp 200 m fra Thune, kan du gå opp den nydelige stien langs bekken i Frognerparkdalen, også en nydelig bakvei.

Jeg kan ta Bærumsstasjonene på linje 2.

Eiksmarka: På en søndager kan man gå tur til Grini museum. Museumsvaktene/omviserene er overlevende fra fangeleiren, og det er sterke historier og inntrykk.

Lijordet: På torsdagskveldene (fine sensommerkvelder) kan man ta t-banen til Lijordet, og gå på Øvrevoll galoppbane og spille på hest, drikke øl og spise nygrillede burgere på Sherryhaugen.

Østerås: snur og drar hjem Eller drar på Leo Lekeland, eller tar en annen vei til Grini museum eller ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.