|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Transport av skolevenner (seksåringer)Våre er jo i barnehagen fortsatt, men når vi skal ha med noen hjem setter foreldrene beltestol igjen i garderoben, så monterer vi i vår bil. Vi har plass til tre seter bak pluss at vi har to ekstraseter i bilen, så vi har med venninnene til eldste titt og ofte. Er det ikke et alternativ at de bruker egne seter, de er jo så lette å ta ut og inn av bilene?
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Transport av skolevenner (seksåringer)
Å sette igjen på skolen er noe ganske annet enn å sette igjen på barnehagen. Nå antar jeg at Mjaus nærskole er mye mindre enn den mine barn gikk/går på (jeg vet hvor hun bor), men forholdene er større og mindre voksenkontroll enn i barnehagen likevel. En bilstol får ikke stå i fred.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg ville aldri i livet ha satt noen bilstol på skolen. Akkurat som jeg overhodet ikke hadde hatt problemer med å gjøre det i barnehagen. Skoleungene peller på ALT!
|
|
|
|
#4 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde ikke satt igjen noe som en beltestol i garderoben på skolen til Pompen altså. Den hadde blitt herpa. Ingenting får stå i fred, så det hadde jeg ikke tatt sjansen på.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|