|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klar
|
Sv: Anbefaling! AmulettenSjuåringen har slukt de to første bøkene! Vi står på venteliste hos biblioteket nå, men har foreløpig bare fått tilbud om bok 5. Stemmer det at disse bøkene bør leses i rekkefølge? De to første burde ihvertfall det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Anbefaling! Amuletten
Må leses i rekkefølge ja, Det er en sammenhengende historie. Selv står jeg på venteliste for bok 6 (utsolgt fra forlaget)
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling! AmulettenMin snart 7-åring (andreklassing nå) har slukt de to første og er i gang med tredje bok. Vi har ikke vært flink til å sitte sammen med henne, og ikke helt fått med oss hvor skummelt det er, snakk om halshugging og skumle tegninger av groteske monstre, hun fikk mareritt om natta så nå har vi tatt en pause i lesinga. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Jeg leste første bok samtidig som henne, men har ikke lest andre bok. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 8-åring nå, men han fikk den første boka i fjor høst. Leste ikke sammen med ham. Han kan bli redd, men ikke for det som åpenbart holder seg i fantasysjangeren og han blir altså ikke redd for disse bøkene. Hadde han blitt redd, hadde jeg lest sammen med ham.
|
|
|
#6 |
|
Skal rømme
|
Nummer 6 har ikke kommet ut ennå (kommer i høst).
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|