|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bryllup i Italia, og kostnader for gjesteneVi vet nok det meste om våre venners økonomi, både de som har raust med penger og de som ikke har det. Vi er ganske åpne på det meste i venninnegjengen. Mange av mannens venner er barnløse og noen er også single. Så de er ganske bankers.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bryllup i Italia, og kostnader for gjestene
Jeg kan godt stille som venn dersom du trenger flere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Jeg tenker at folk får ta såpass ansvar for seg selv at de takker nei hvis økonomien ikke strekker til. Og normalt vet man jo om vennegjengen generelt har råd til Italia-tur eller ikke, selv om man kanskje ikke vet at akkurat Knut og Kari har hatt tre digre bilreparasjoner siste året og ikke har råd til å dra akkurat i år. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg betalte ikke mer for å dra til Sveits i bryllup enn det jeg betalte for å dra i bryllup i Kirkenes. Men da behøvde jeg ikke å betale for overnatting noen av stedene, bodde privat begge gangene, så det var bare flyet som kostet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|