|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomst
Jeg har flydd et par ganger med skrikende barn, og har vært litt svett når jeg har måttet bære et sovende barn pluss ryggsekk, og prøve å motivere det andre barnet til å gå selv.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstJeg har ikke lest alle svar, men min sønn har alltid vært en mester å sove på fly. Når flyet tar av så er det en durelyd som er ganske søvndyssende. Han er og har alltid vært grei å få vekket etterpå så det har alltid vært greit at han har sovet. Han har alltid hatt med seg pute. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstVi har tatt kveldsfly noen ganger med små barn. Aldri hatt med film, men tegnesaker og litt smågodt, som rosiner eller kjeks. Det går ofte bedre enn du tror. Spenningen med å reise er viktig. Og sen middag er et godt tips. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstVurder om du skal ta med smågodt og annet søtt om barna litt blir hypre av det. Jeg har sett litt for mange sukkerhøye barn på fly, men de har nok muligens fått litt mengde. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|