Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 20:17   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg holder på med Andy Weirs The Martian. Jeg skjønner ikke bæra av vitenskapen i boka, men synes hovedpersonen er så morsomsexy at det veier opp for all nerdinga.

Nerdinga var superbra for oss som liker sånt da, i tillegg til spennende bok for øvrig.

I går leste jeg Harry Potter and the cursed child og jeg synes den var sådär. Den skulle blitt skrevet om i bokform også, ikke bare gitt ut som skuespill. Det ble for spinkelt rett og slett.

Nå har jeg tatt opp igjen Ken Follets The fall of giants (?), jeg gidder ikke gå og sjekke, som jeg ble avbrutt i da vi dro hjem fra ferie. Jeg liker Ken Follett.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.