Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-16, 17:58   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror mye bunner at jeg/vi ikke liker ferieplanlegging. Og vi er ikke så glad i å farte rundt når vi har ungene med oss, da er det er enklere å være på ett sted. Ungene liker farting enda mindre enn oss.

Mens jeg elsker ferieplanlegging. Etter å ha lest om ulike familieinterrailturer i sommer spurte jeg Høvdingen om det kune være noe for oss. "Nei" sa han. Og han har rett. Vi liker ikke så godt å være reise, og liker å være lenge på samme sted, for å få skikkelig god tid til å oppleve nærmiljøet. Sånn sett kunne vi nok hatt et feriehus, kanskje spesielt i USA, og hatt det som base for ulike turer. Det måtte nok vært knyttet til et bymiljø, jeg får litt fnatt av små steder.

Dette ønsket om å være lenge på samme sted gjør jo turene våre enda dyrere også, en måned i Florida, New York, Japan, Santa Monica, Hawaii og alle de andre stedene vi ønsker å være koster betydelig mer enn kortere opphold, selv om vi er flinke til å gjøre det billig. Jeg kunne tenke meg å være en måned i London, Berlin og Barcelona også, egentlig.

Så vi må ha en mellomting. Ubehaget med å forflytte oss mye på en ferie blir ikke veid opp av at vi kan få sett innmari mange steder.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.