Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokemon Go til 12-åringer?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-16, 23:32   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg ville ventet. Man gir eierne av spillet tilgang til blant annet epost eller Facebook.

"Hvis du logger inn med eksempelvis Google-kontoen din, gir du utvikleren tilgang til farlig mye data. Blant annet får de både lese- og skrivetilgang på mailen din, de kan lese Google-dokumentene dine og de får tilgang på ip-adressen din, ifølge Buzzfeed."

Les mere her: http://m.dinside.no/936969/pok-mon-go-i-norge

Jeg lagde meg bare en ny Gmail-konto for å spille.

Og dette er gøy - jeg og Junior har jaktet i ettermiddag!

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 23:34   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Jeg lagde meg bare en ny Gmail-konto for å spille.

Og dette er gøy - jeg og Junior har jaktet i ettermiddag!

Det var lurt!

Gammel 14-07-16, 06:34   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Spillet er i bruk her i familien. Dette er såvidt jeg har fårstått barneversjoonen av Ingress. Man finner Pokemon mange av de samme stedene som det finnes portaler i Ingress. Jeg kommer nok til å fortsette med minimal spilling av Ingress. Det er et spill som drar battert hvis du spiller mye. Selvfølgelig data også. Frøkna spillte Pokemon Go i går og sa at det ikke dro avskrekkende mye datatrafikk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.