Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Anbefal meg en tur/fjellbukse

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-16, 13:26   #15
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en tur/fjellbukse

Tusen takk for masse gode tips! Bl.a. Norrøna har generelt passet meg godt tidligere også. Jeg noterer ned og tar meg en tur til en fysisk butikk til uken.

Det osmose er viktig er at buksa er skikkelig slitesterk så den kan tåle litt klatring også (jeg nekter å gi slipp på klatrehåpet selv om klatring har vært lagt på hylla i Småbarnsårene...).

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvilken størrelse er du Biffen, har en som har blitt for stor til meg, lite brukt. Men hvis du er innenfor såkalte normalstørrelser så er den for stor for deg også. Er størrelse 44, men er vel mer en 46 vil jeg si.

Jeg kan gi den bort hvis den passer til noen, men orker ikke sende.

Det varierer mht modellen, av og til 42, innimellom 44, en sjelden gang 40. veldig snilt av deg! Men jeg tror nok den blir for stor til meg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.