Sv: En rørende film om foreldreveiledning
Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.
Jeg har ikke noe i mot filmen i seg selv, men jeg må jo lure på om det er andre regler når dette er venner av en profilert FP-bruker? Hvordan er egentlig forumets holdnig mot egenreklame?
Jeg ble tipset av en jeg ikke vet hvem er om videoen via melding til Foreldreportalens facebookside, jeg syns den var fin; ikke noe jeg umiddelbart deler uten mer kontekst der eller her. Jeg spurte tipseren om de hadde brukerkonto i forumet, denne svarte at hun hadde registrert seg og spurte så om hun kunne dele videoen, jeg svarte OK men at han godt kunne delta i forumet litt først. Denne tråden oppsto.
Lenke til denne youtube-videoen er rimelig diskret i forhold til feks å lenke til facebook-side (med liker-knapp) eller hjemmeside, reklamen var helt på slutten og om noen følte de trengte profesjonell hjelp etter å ha sett denne videoen så syns jeg dette er en god sak å støtte.
Det er ikke all reklame vi ser, og det er heller ikke uvanlig at vi oppdager reklame og later som om vi ikke har sett det, vi utviser skjønn. Jeg setter stor pris på alle rapporteringer, også de vi har fått på denne tråden.
- Admin
|