|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: En rørende film om foreldreveiledningDen filmen minte meg litt om denne nettsiden:
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Sv: En rørende film om foreldreveiledningEg synest den var fin, eg. Klart ein kan ha større utfordringar, men den viser eit kvardagsleg eksempel på at den voksne kan ta ansvar og snu situasjonen. Det har overføringsverdi til andre situasjoner.
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: En rørende film om foreldreveiledning
Helt enig. (Jeg kunne gjerne ha sett denne filmen de siste ukene før skoleslutt nå, for å si det på den måten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Jeg er enig med deg. Ting kan lett eskalere om en er stresset.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Noen ganger hender at foreldrene selv har så mye å stri med, inni seg og skjult fra verden, at situasjoner som det der kan være helt reelle.
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Jeg er ikke enig. Som det er nevnt over så kan problemet ligge mest hos den voksne. Det kan også være slik at relasjonen mellom den voksne og barnet er så frynsete at selv så små hendelser kan være nok til å skape en reaksjon helt ute av proporsjoner, eller at den voksne er så utkjørt at det ikke skal noe til for å utløse en negativ reaksjon. For noen foreldre er det også normalen å reagere med sinne eller frustrasjon på de fleste hendelser. Jeg syns filmen var helt realistisk, for min del. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| barn, foreldreveiledning, oppdragelse |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|