Sv: Sommeravslutning. So last year?
Opprinnelig lagt inn av Billa, her.
Jeg skjønner ellers ikke denne motstanden mot et par ganger i året omgås foreldrene til klassekamerater. Særlig med tanke på at vi jo vet at terskelen til et godt klassemiljø, forebygging av mobbing og ikke minst god integrering er å bli kjent. Tvangssosialisering? Vel, jeg mener oppriktig at det er en del av det å fungere i et samfunn.
Jeg synes det er hyggelig jeg. Og barna setter stor pris på det.
Men når avsluttningen kolliderer med fotballtrening, med teaterøvelse og vi strengt tatt begge to skulle vært på jobb på det tidspunktet så blir det et stressmoment, ikke kos.
Vi puster i pose og kommer oss gjennom de to siste ukene før skoleslutt når alt skal avsluttes, de siste bursdagene avvikles (vi og måtte skvise inne en bursdag i den uka altså) og dagene er en salig blanding av sykkelturer, fjellturer og annet snask. Kombinert med en jobbsituasjon som går fullstendig bananas samtidig så måtte jeg i dag sette meg ned å grine litt. For jeg er så sliten at jeg strever med kortidsminnet (jepp, bomma på en avtale) og kognitivt er helt på bærtur. Men bare en fotballkamp, to dager med skolesamling (jeg går på skole) og et korpsseminar (korpset vårt arrangerer), en mr undersøkelse, en fotballturnering og en kalving igjen, så senker roen seg 
Og førstemann som nevner noe om mange unger får bank!!!