|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva hører du på nå?Jeg er så glad og stolt over de norske ungguttene som har poppet frem og tatt verden med storm og elektronisk musikk de siste par årene. Kygo, Matoma, og nå sistemannn ut, Alan Walker (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva hører du på nå?
OG hun synge så vakkert. Men det er en uting at de kvinnelige vokalistene ofte ikke blir kreditert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Jeg tror ikke det er spesielt for de kvinnelige vokalistene, men det er forskjell på hvordan denne type artister forholder seg til åndsverket sitt, noen tar med vokalisten i heading, andre gjør det ikke.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er bra at det er blitt bedre med feat. og kred - men det burde jo være en selvfølge. Og Solheim har en helt magisk (og lett gjenkjennelig stemme) som jeg bare elsker! Jeg har fått en greie for kvinnelige vokalister - Susanne Sundfør, Iselin Solheim, Monica Helldal - jeg
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Hva hører du på nå?Bare Iron Maiden hele dagen, skal på konsert nu straks. (Kilde: youtube.com)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|