Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Hvordan er det mulig å synes noe som er så til de grader naturlig som hår under armene er ekkelt?
Jeg har preferanser for hva jeg tiltrekkes av, men jeg synes ikke de som ikke kommer i den kategorien er ekle.
Jeg vet at folk har samme forhold til tær feks. Og jeg får et uttrykt behov for å be dem skjerpe seg. Å bruke ordet ekkelt om andre mennesker overhode synes jeg er svært lite dannet og vitner om at man har et dårlig menneskesyn.
Ok da, ikke dårlig menneskesyn Det var bare så fristende å skrive. Men det er en uting å både mene og ikke minst skrive. Selv om det bare er på forum.
Tja... Det er vel ikke verre å skrive hva man synes om armhulehår enn å uttale seg om hvor man mener Listhaug bør havne? Eller? Jeg synes du er litt dobbeltmoralsk nå.
Ellers synes jeg mye "naturlig" er ekkelt og synes det er rart at det er vanskelig å forstå. Jeg kan nevne i fleng: fett hår, talg og puss som kommer ut når man kniper kviser, ørevoks, skitt under negler, avklipte tånegler, tannstein, dårlig ånde, hår i dusj-sluken, mensblod i bind, slimhoste, hår i maten osv. Alt sammen er naturlig, men jeg synes det er ekkelt likevel.
Sist redigert av 007 : 06-06-16 kl 23:46.
|