Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Barn som ødelegger

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-16, 10:54   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn som ødelegger

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har sett bildet fra artikkelen. Det endrer ingenting for mitt vedkommende. Men som guttemamma med denne holdningen så har jeg tydeligvis ikke kontroll på ungen min uansett.

Eg har ein gut som eg ikkje merke noko av og omtrent aldri har gjort det og en virvelvind av ei jente som er høgt og lavt morgen og kveld

Gammel 25-05-16, 11:04   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mine barn kommer iallefall til å få instrukser om å ikke knuse lamper nesten gang vi drar dit.

Hadde det vært et av mine barn dette hadde skjedd med ville jeg nok bedt om å få skjekke opp litt ting før jeg godtok å betale erstatning. Kan en reiseforsikring dekke noe sånt? Litt håpløst med folk som først godtar og betaler og så etterpå går til media for å få tilbakebetalt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 11:07   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har ein gut som eg ikkje merke noko av og omtrent aldri har gjort det og en virvelvind av ei jente som er høgt og lavt morgen og kveld

Ikke sant?

Jeg mener selvsagt at man skal prøve å kontrollere barna sine best mulig, særlig steder der ting kan knuse. Jeg passer fremdeles godt på min 11-åring om vi er i trange butikker med mye knusbart, og har siden han var liten oppfordret ham til å se med øynene, ikke hendene. Samtidig vet jeg at ting fort kan skje, kanskje spesielt ved typ innsjekking, man er litt sliten og plutselig så skjer det et uhell. Barn er barn, tross alt. For meg er 4000,- masse penger, men jeg hadde selvfølgelig betalt om jeg hadde bedt om det. Men jeg hadde virkelig aldri dratt tilbake.

Jeg syns dette er noe helt annet enn barn som tegner på naboens bil med stein, eller om barnet hadde flykicket lampa overende mens foreldrene applauderte osv. Eller disse barna som foreldrene filmer mens de drar fra hverandre et kunstverk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.