Sv: Konfirmant 2017
Jeg er opptatt av pynt og mat og sånt - men jeg er aller mest opptatt av stemningen, at det skal være avslappet og hyggelig. I vår store familie, har det begynt å bli litt stivt blant de store barna/tenåringene i slike sammenhenger, og det synes jeg ikke er noe ok. Jeg har lyst til at folk skal slappe av og kose seg og at tenåringen ikke skal forsvinne inn i mobiltelefonene når eldste skal konfirmeres, så jeg har allerede begynt å tenke på hva vi kan gjøre for å legge forholdene til rette for det. Vi skal ha konfirmasjon hjemme, og vi har hage. Ved pent vær, har jeg lyst til å ha noen aktiviteter stående ute (ikke sånn at alle må være med, men at de som ønsker kan gjøre det) - kubbs, krocket etc. Noen som har noen idéer her? Og hva om det regner - er det noe vi kan legge til rette fo rinne som fenger store barn/ungdommer, og kanskje også voksne?