Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Quick dry, du liksom

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-07, 16:02   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quick dry, du liksom

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Men jeg lakker ofte negler rett før jeg skal legge meg. For da får de tørket ordentlig før det blir sjans å bli hakk i lakken. Mere solid etter noen timer.

Jeg har også prøvd det, med det resultat at laken og dynetrekk har satt igjen avtrykk og/eller lo i lakken. Lekkert! Min konklusjon er i grunnen at neglelakk og undertegnede ikke går så godt sammen. Det blir bare søl; jeg er ikke tålmodig nok og har dessuten dårlig kontroll over påføringen med høyre hånd (er venstrehendt). I 9 av 10 tilfeller har jeg forsøk tå lakke neglene ca. 15 minutter før avreise til bryllup.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.