|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Jeg ser på ingen måte noe negativt i at man føler at man må tenke litt ekstra over formuleringer og grammatikk for å skrive innlegg her. Burde heller vært mer av den forventningen i resten av samfunnet, spørrumeg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?
Word.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() ![]() |
Ja. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Jeg er enig med floksa kjenner jeg. Man bør helst passe inn i utgangspunktet. Jeg har vært med fra starten, og sånn sett ikke kommet inn som "ny", men har tatt årelange pauser herfra når jeg har fått nok av snobberiet. Men kommer alltid tilbake da, når jeg får det litt på avstand.
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Jeg tror likevel det er en del brukere her inne, som muligens leser istedet for å skrive og bidra, for eksempel på grunn av redselen for å få tyn for det mange mener burde vært et minstekrav når det kommer til grammatikk og skriveregler. Eller at diskusjonsstyrken og kunnskapen hos mange her virker skremmende.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|