|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Eugenikk, anyone?Er ikke dette bare en sånn " hei, interessant tanke som dukket opp sist jeg drakk for mye rødvin, folkens, la oss pludre litt rundt den!", og ikke et faktisk "jeg tror dette hadde vært bra for samfunnet og synes det bør innføres!"-innlegg? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Eugenikk, anyone?
Når man får det publisert som en vitensapelig artikkel og mener vi "Må tørre å ta debatten" så er det litt videre enn gøyal nachspiel-tankespinn. Jeg syns det er helt hinsides, og ja, skummelt.
|
|
|
#3 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eugenikk, anyone?Solveig Aareskjold i Klassekampen sist lørdag (ikke på nett, så vidt jeg kan se):
Game, set and match. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Vakkert!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-og for ikke å tenke på, mannen er ansatt på Universitetet i Oslo, som post doc finansiert av forskningsrådet. Skulle virkelig tro det fantes bedre ting å bruke forskningsmidler på |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|