Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Playdate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-16, 17:07   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Men altså - klarer dere virkelig å tolke så utrolig mye av folks oppførsel? Jeg har aldri møtt på folk som ha himlet og oppført seg fiendtlig i noen sammenhenger noen gang, ergo syntes jeg dette var rart. De fleste vet da å oppføre seg. Og å himle ,med øynene og aktivt overse noen i en samtale har jeg bare vært utsatt for av eget tenåringsbarn en gang imellom. Jeg ville reagert veldig på at en jeg ikke kjente oppførte seg slik og automatisk tenkt at det måtte ligge en diagnose bak slik merkverdig oppførsel. Og så hadde jeg vennlig og bestemt avvist en invitasjon til folk jeg hadde en klar oppfatning om at ikke likte meg. Og det blir jo også nevnt som løsning på HIs problem gjentatte ganger i denne tråden - men hun avviser jo den løsningen helt konsekvent. Når hun så hevder at den himlende mammaen bare er misunnelig på det vakre utseende og den kjente/kjekke mannen og det velutstyrte trimrommet til HI, går jeg ut fra at dette bare er tøys. Og hvorfor registrerer folk seg på et forum bare for å tøyse eller provosere, egentlig?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.