|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din ABBA-favoritt?
Naboen vår hadde en Bjørn-Barbiedukke! Å, vi var bare SÅ misunnelige på henne for den! Den ligna skikkelig på ordentlige Bjørn. Vi hadde ingen Ken, så Bjørn var den rundbrenneren, og kjæreste med alle Barbiene og Cindyene våre
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Din ABBA-favoritt?Jeg hadde ei venninne i blokka og foreldrene hennes var tro kopier av Bjørn og Agnetha. Veldig like av utseende og 100 % helt likt hår. Jeg klarer ikke for mitt bare liv å huske hvordan de egentlig så ut. De var såååå unge og pene. Jeg husker hvor misunnelig jeg var på henne som hadde så unge foreldre. For moren hennes hadde bare vært 18 når hun fikk henne, mens mamma hadde jo vært hele 21, lissom ....
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Din ABBA-favoritt?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Din ABBA-favoritt?Jeg elsker ABBA og har alltid gjort det. Vi laga lekemikrofoner av tomme doruller og krangla om hvem som skulle være Annifrid mens vi spilte ABBA på full guffe. Nydelig barndomsminne (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) (Så genialt med disse YouTube-linkene da Elinblu - her kan man jo virkelig mimre)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|