Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Din ABBA-favoritt?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-07, 10:24   #1
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din ABBA-favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bjørn er mitt favorittmedlem. Jeg syntes han var så kul da jeg var liten.

Naboen vår hadde en Bjørn-Barbiedukke! Å, vi var bare SÅ misunnelige på henne for den! Den ligna skikkelig på ordentlige Bjørn. Vi hadde ingen Ken, så Bjørn var den rundbrenneren, og kjæreste med alle Barbiene og Cindyene våre (han gikk bokstavelig talt fra seng til seng. (Naboene våre visste i grunnen litt (for) mye om voksnes sengeoppførsel, når jeg tenker etter...) Denne Bjørn-dukken var litt mindre format og akkurat et halvt hode lavere enn samtlige dame-dukker. Ååå, forgangne barndom... Så gøy vi hadde det den gangen!

Gammel 20-06-07, 10:29   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ei venninne i blokka og foreldrene hennes var tro kopier av Bjørn og Agnetha. Veldig like av utseende og 100 % helt likt hår. Jeg klarer ikke for mitt bare liv å huske hvordan de egentlig så ut. De var såååå unge og pene. Jeg husker hvor misunnelig jeg var på henne som hadde så unge foreldre. For moren hennes hadde bare vært 18 når hun fikk henne, mens mamma hadde jo vært hele 21, lissom ....

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 14:30   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Naboen vår hadde en Bjørn-Barbiedukke! Å, vi var bare SÅ misunnelige på henne for den! Den ligna skikkelig på ordentlige Bjørn. Vi hadde ingen Ken, så Bjørn var den rundbrenneren, og kjæreste med alle Barbiene og Cindyene våre (han gikk bokstavelig talt fra seng til seng. (Naboene våre visste i grunnen litt (for) mye om voksnes sengeoppførsel, når jeg tenker etter...) Denne Bjørn-dukken var litt mindre format og akkurat et halvt hode lavere enn samtlige dame-dukker. Ååå, forgangne barndom... Så gøy vi hadde det den gangen!

Jeg hadde Ken-dukke, og han var rundbrenneren hos oss. Han fikk til og med klinkekule i buksen for å simulere ståpikk (jeg gikk i 6 klasse da altså :barnslig: )

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 14:53   #4
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker ABBA og har alltid gjort det. Vi laga lekemikrofoner av tomme doruller og krangla om hvem som skulle være Annifrid mens vi spilte ABBA på full guffe. Nydelig barndomsminne

(Kilde: youtube.com)
er en av mine favoritter. Likens

,

og

(Så genialt med disse YouTube-linkene da Elinblu - her kan man jo virkelig mimre)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.