Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 13:34   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere som blir sure over gaver (altså de fleste... )- synes dere også det er greit om ungene blir sure og misfornøyde med gaver de får?

Ja. Om den viktigste gaven, feks foreldregaven var en pose gulrøtter så synes jeg det er innafor å bli litt lei seg. For det er jo det det først og fremst handler om. Hvor utrolig lei meg jeg ble da julaften var over og det faktisk ikke var noen gave til meg. Fra mannen min. Fordi han ikke synes gaver er viktige.
Vi har lært å kommunisere siden da

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 13:44   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer masse med dagen din. Håper dagen blir litt fin allikevel.

Jeg har innsett min skjebne.
Men jeg har fått en gullring (gifteringen ) en alliansering som jeg gnålte om i 10 år, og perleøredobber ila 18 år.
Maser ikke om noe mer, jeg altså. Vi bruker pengene på sommerferie.
Mannen har bursdag midt i ferien så han får alltid restaurantmat + festlig dessert.

Gammel 07-04-16, 13:48   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere som blir sure over gaver (altså de fleste... )- synes dere også det er greit om ungene blir sure og misfornøyde med gaver de får?

Nei, det er ikke hyggelig at de blir det, men de skriver som regel ønskelister og så forholder jeg meg til dem, så det skjer neimen ikke ofte at de får noe de virkelig ikke hadde ønsket seg. Jeg skjønner jo at de ville reagert om de fikk en miksmaster eller noe annet til huset for det trengte vi jo.

Det handler for øvrig ikke så mye om å bli sur, som om å bli skuffet over å ikke bli sett og tatt hensyn til. Hvis mannen min kjøper en dyr ting til huset som han mener vi trenger, skal ikke det maskeres som en gave til meg. Da vil jeg heller få en liten ting, en bok eller noe annet som ikke koster all verden, som jeg har interesse og glede av. Da ville jeg i hvert fall få følelsen av at gaven var tiltenkt meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.