|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kinobursdag på hverdag
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Noen barn trenger alltid mye tid. Det tar aldri mindre enn en time å legge seg for Minsta. Å skynde seg er ikke en egenskap hun besitter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Mine må ha mat. Snop og kake er ikke mat, de må ha mat. Ellers er blodsukker=humør og form generelt (altså ikke som i diabetes-blodsukkerproblem, men for oss har lavt blodsukker=sure folk vært fasit på både mor og barn) helt kompeltt på villspor neste morgen, og siden de altså allerede vil være trøtt er det ikke bra å ha dem utsultet i tillegg.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blir alltid litt fascinert av en slik manglende forståelse for at barn er forskjellige. Mine trenger heller ikke mye tid, men jeg vet likevel at det er mange barn som trenger lang tid på å lande og finne roen etter slike hendelser. Selv om det bare tar fem minutter å pusse tennene og vrenge av seg klærne. Hvis min tredjeklassing hadde invitert til bursdag som sluttet så sent midt i uka så hadde hun utelukket sin beste venninne. Og det er ikke fordi foreldrene er hysteriske eller lite fleksible. Det er helt reelt, og jeg ville ikke ha vurdert det engang. Men som sagt, om andre hadde invitert mine så hadde de fått gå, det hadde ikke vært noe problem for dem.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er veldig sånn at jeg trenger å sette meg ned og gjøre noe for å "lande" når jeg kommer hjem, uansett hvor seint det er. Ellers klarer jeg ikke å roe ned hodet nok til å sovne. Det ser ut til at poden er veldig lik, så her hadde det blitt ekstremt sin leggetid den dagen. Det er jo også et poeng som noen sa at henting aldri foregår i det sekundet bursdagen er ferdig.
|
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Man kan virkelig tenke lenger en sin egen nese også. |
|