|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Ord og uttrykk jeg virkelig hater
Flisespikkeriet er nettopp beregnet på at folk skal kunne irritere seg over (eller henge seg opp i) ting som i den store sammenhengen sees på som småting. Så dette er helt riktig sted å ha en slik tråd.
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Ord og uttrykk jeg virkelig haterMan Flu. Jeg har inntrykk av at det er et spesielt populært uttrykk hos martyrdamer som uffer og akker seg over at verden går under om ikke de gjør "alt" hjemme, og da med rette kan kaste inn håndkleet med jevne mellomrom, siden de tross alt er trippeltarbeidende, minst! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda. Stedet er sikkert velvalgt. Men må innrømme at kombinasjonen flisespikkeri /'uttrykk jeg virkelig hater' er en smule selvmotsigende i mitt hode. Og om ikke annet kan jeg glede meg over alt jeg slipper bruke energi på å irritere meg over.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Og så er det greit å huske at FP ikke er en person. det skulle tatt seg ut - vedkommende ville jo vært gjennomsur og helt nevrotisk, stakkar.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ord og uttrykk jeg virkelig haterDet gir ingen mening. |
|