|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke (overgangsjakke?) til niendeklassing - hva er årets "must have"?Men, hvordan er det med oilskin ala 2016? Er materialet like "klissete" med kjemisk lukt som det var når jeg fikk Marin Alpin-jakke i oilskin på slutten av 80-tallet
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vårjakke (overgangsjakke?) til niendeklassing - hva er årets "must have"?
Nei, tror ikke det. Jeg kjøpte en oilskinjakke før jeg fikk barn, tidlig 2000-tallet. Kjempegod jakke som ble en favoritt. Nokså lik den øverste. Lurer på hvorfor jeg ikke har den lenger?
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Vårjakke (overgangsjakke?) til niendeklassing - hva er årets "must have"?Mannen min har en Barbour fra et par år tilbake og den lukter ikke. Det gjorde de forresten ikke på 90-tallet heller. Men jeg hadde en av samme merke som din og den stinket av den olja.
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Vårjakke (overgangsjakke?) til niendeklassing - hva er årets "must have"?Jeg har Barbour lightweight Beadnell parka i bomull med hette. Den er lett vokset og lett vekt, litt løs modell med plass til genser inni. Den skal vokses for å ikke tørke ut, den kan ikke vaskes.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|