Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke filmer får deg til å gråte?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-07, 00:28   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Tror jeg har svart på noe sånt som dette før. Jeg gråter jo alltid. 5 minutter av Kramer mot Kramer og jeg sipper. Tror ikke jeg skal ramse opp alle filmene som får meg til å gråte, men kan ramse opp dem som har fått meg til å skikkelig stortute.

* Pay it forward
* My girl
* Man in the moon
* La vita est belle, er det det den heter tro?
* Stand by me
* The Green Mile
* Brokeback mountain

Jeg stopper der, jeg. Som sagt, det er mange. Jeg blir rørt til tårer av å se på 17.mai-toget, glad-nyheter, RKB-vinner serien, Dæhlie tar gull på fem-mila, Smirre tar OL-gull på fem-mila, Norge vinner stafetten, Rekdal scorer på straffe, unger som opptrer og you name it.

Bingo - der har du meg også!
Men min dengang nyervervede kjæreste lurte bittelitt på hva i alle dager han hadde skaffet seg da jeg satt og gråt av Carrie og Independence Day...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.