Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fortell meg om tv2 sumo

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-16, 08:34   #10
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om tv2 sumo

Jeg har ikke prøvd Netflix, men har Sumo og Viaplay, og er ganske fornøyd, spesielt etter at de begynte med innhold fra CMore. Jeg tror det egentlig var meningen at man skulle betale for innholdet fra CMore, men det ser ut til å ha blitt borte. Det er bra - jeg var ikke villig til å betale mer. Jeg liker å ha muligheten til å se direkte-TV fra TV2.

Ting ligger ute lenger på Viaplay. Jeg synes Viaplay har litt vel mye spenningsserier, og jeg savner flere vanlige dramaer. Det jeg liker godt med Viaplay er at man kan lagre en del innhold offline (på Ipad-en) for å kunne ta med meg på ferie.

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.