|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Her skal halve påska tilbringes på hytta i Folldal. Hvilken halvdel vet vi ikke ennå, men det spiller ingen rolle. Jeg har fri hele påsken, og det samme har mannen. Det gledes
|
|
|
#42 |
|
snur
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Første halvdel skal vi på hytte sammen med søstra mi og familie, broren min med familie og muligens mamma og pappa. Vi håper på utevær
|
|
|
#43 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Skal jobbe de tre første dagene og så kommer min mor på besøk. Litt bypåske og så noen utflukter og småturer rundt omkring om været er bra.
|
|
|
#44 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva skal du i påskeferien?Det ser ut til at alle her inne får det fint i påsken. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi skal på hytta til min mor (på fjellet). Jeg skal ihvertfall ha fri hele påsken, litt usikker på om LøveMannen må jobbe noe. Broren min og familien kommer også - det blir koselig. Forhåpentligvis blir det nye badet ferdig til påske - om ikke blir det litt kjipt. Ikke kjekt med påske uten dusj. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Lillesøster skal til Spania med mormor og morfar fra lørdag til lørdag i påskeuka.
|
|
|
|
#48 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?
Jadda |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hva skal du i påskeferien?Ingen ting. om været tillater der skal jeg sole meg på altan men det tror jeg ikke vil skje.
|
|
|
|
#51 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi skal hit: https://www.ownersdirect.co.uk/accommodation/p8038482
|
|
|
#52 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva skal du i påskeferien?Ingentingen. Vi skulle på hytta, men pappa har solgt den. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi skal være hjemme, for første gang på mange år. Litt rart, men tror det blir deilig. Ungene skal et par dager i barnehagen, ellers blir det hjemmekos, turer i nærmiljøet og påskelam og eggejakt hos svigermor. Blir deilig!
|
|
|
|
#54 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Jeg liker det bedre når påska kommer litt seinere. Vi har en skogshytte som vi pleier å være på i påska, men det er mye bedre der når det ikke er noe snø. Snøfallet har jo ikke vært all verden i år, så jeg tror det skal bli bra på hytta allikevel.
|
|
|
|
#55 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi har leid hytte på Sjusjøen hvor vi skal tilbringe hele påskeuken med varierende antall barn. Det skal bli så deilig. Først skal mannebeinet gå Birken, så jeg må finne på en lur måte å tilbringe helgen på med en skokk unger.
|
|
|
#56 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Så fantastisk det ser ut der!!
|
|
|
#57 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi pleier ikke å ha noen voldsomme planer for påsken, men det blir noen dager på fjellet.
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Siden mannen skal jobbe deler av påsken tar vi påskeferien på forskudd; reiser til England nå på fredag, og skal være i Yorkshire i to uker (
|
|
|
#59 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal du i påskeferien?Halve påsken i leilighet i bakken på Hafjell, og resten hjemme. Mulig noen dagsturer.
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|