Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmpinglete unger

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-16, 15:10   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmpinglete unger

Høres ut som 11 åringen min dette Tjorven.
Jeg synes det får være helt greit, film skal jo være en givende opplevelse, og da bør man vel styre unna det som bare blir opprivende og fælt. Også henger det så lenge i etterpå. Jeg pleier å forhøre meg med andre, man kan jo også spørre her inne, også tar vi det derfra de gangene hun skal på kino med venner og vi er usikre på innholdet. Birkebeinerne fikk hun invitasjon til, det utgikk med høye kneløft for å si det slik. Jeg støtter henne på at hun får kjenne på og flytte grenser selv når hun føler seg klar for det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.