Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Om fleirbarnssvangerskap og abort

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-16, 14:56   #11
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om fleirbarnssvangerskap og abort

Jeg kjenner at det stritter i hele meg. Og som tvillingmamma selv, blir jeg uvel av å tenke på at det hadde vært mulig, i den sjokktilstanden man er i når man får vite at det er to, å velge fjerne den ene. I begynnelsen er det mange som ser flere utfordringer enn muligheter, og jeg tror man kan komme til å angre på et valg som blir tatt på det grunnlaget. Og å forsvare det overfor seg selv og barnet i etterkant...
Å fjerne ett av to foster er en helt annerledes prosedyre enn ved en vanlig abort. Mor er våken, og det settes en sprøyte i hjertet på det fosteret som skal aborteres. Deretter må man vente flere minutter på at det skal slutte å slå. I tillegg øker risikoen for at det går galt med det andre fosteret, med 15% tror jeg.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.