|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Baksnakking og rykter
Men da er det jo veldig vanskelig å svare på dette, om det ikke er noen fast definisjon. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Det var det jeg også svarte i forhold til. Å utøse frustrasjon over problemer man har i forhold til andre til en god venn, er ikke for meg å baksnakke, men å bearbeide. Da går det mer på relasjonene oss i mellom, og ikke ting som kun går på den andre parten. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baksnakking og rykterJeg er nok hverken bedre eller verre enn andre. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Baksnakking og rykterDet kommer jo an på, da.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Expired
Ja, det har du jammen rett i. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
Godt oppsumert. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Baksnakking og rykterDet kommer litt an på synes jeg. Da jeg startet ny jobb hadde jeg jobbet der bare i 2 dager da en av overlegene snakket stygt om en av asslegene, det reagerte jeg på og sa i fra om det.
|
|
|
#48 |
|
Expired
Sv: Baksnakking og rykterJeg er glad jeg har mest mannevenner. Minst av sånt blant dem. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
De gangene jeg har fått høre at jeg har litt baksnakket så har jeg gått til den personen det har gjeldt og sagt at dette har jeg fått høre at du har sagt og da har den personen blitt meget flat og aldri snakket mere dritt om meg som jeg har fått høre ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baksnakking og rykter........
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11 Sist redigert av Fara : 18-06-07 kl 20:22. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Baksnakking og rykterDe gangene jeg har opplevd å bli baksnakket og det det snakkes om er mildt sagt satt på spissen, så har jeg tenkt at jeg faktisk er mer tjent med å heve meg over det, og vise at jeg er bedre. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Baksnakking og rykterTåler ikke baksnakking og derfor konfronterer jeg de det har gjeldt. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baksnakking og rykterJeg har hørt så mye rart om meg selv opp igjennom årene, så på et tidspunkt sluttet jeg å bry meg.
|
|
|
#54 |
|
Ustabil
|
Sv: Baksnakking og rykterHvis noen baksnakker meg er det vel egentlig sjelden jeg får høre noe om det. Og hvis jeg får høre det, så trekker jeg mest på skuldrene og glemmer det før jeg har snudd meg rundt. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
Tja. Da jeg gikk på ungdomsskolen i fjellheimen fikk min bror som bodde i Oslo høre fra en kompis der som hadde hørt fra osv osv osv. at jeg tilbrakte tiden min med å selge sex til eldre, gifte menn for å få penger til dop. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Mente seff Vgs, uten at det egentlig har noe å si. Det var voksne mennesker som spredde dette videre, og jeg reagerer like sterkt i dag. Jeg tillater meg å blir forbanna for at andre sprer fullstendig usann dritt om meg. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Pauset
|
Sv: Baksnakking og rykterJeg syns det er forskjell på type baksnakking. Det har også mye å gjøre med hvem som baksnakker. Dersom det er en person som til stadighet må få ut dritt om andre da unngår jeg å holde fyr på den "flammen". Jeg nyanserer i stedet. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Baksnakking og rykterVi fikk en ny sykepleier på avdelingen for et halvt års tid siden. Vedkommende ble så til de grader snakket dritt om, og fikk høre hvor uønsket hun var. det endte med at hun ble sykemeldt fordi hun gruet seg sånn til å begynne hos oss. Hva gjør ikke slikt med et menneske? I dette tilfellet gikk jeg til leder og sa fra om hvor mye drittslenging det var rundt vedkommende.
|
|
|
#60 |
|
er her
|
Sv: Baksnakking og rykterJa jeg snakker om andre når de ikke er til stede, men jeg håper da virkelig jeg ikke sprer usanne rykter. Det er i vertfall ikke meningen. Men alle snakker jo om andre når de ikke er til stede, selv om det i de fleste situasjoner (håper jeg) ikke er drittslenging.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|