Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva serverer man til 18 småtasser?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-16, 19:12   #21
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva serverer man til 18 småtasser?

Pizzasnurrer med litt forskjellig fyll, lages på forhånd og serveres lunkne.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-16, 19:21   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Svenske kjøttboller med spagetti? Egen batch vegetarkjøttboller som også er melkefrie til de tre. Ser ut og smaker ganske likt.

Skulle til å foreslå Ikea kjøttboller, om de er godkjente for alt mulig. Det ble servert på karneval for hele 4. trinn i fjor, populært. Tror de fikk pasta til også.

Godteposer dropper du. Ville servert saft og juice og ikke brus.

Gammel 22-01-16, 19:27   #23
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen godteposer nei, på kakefronten ville jeg hatt sjokoladekake, lyse muffins og hveteboller. Evt bare to av dem. Sjokoladekake fra toro-pose er melkefri.

Gammel 23-01-16, 02:13   #24
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er usikker på om jeg får tak i halal kyllingklubber/vinger. Men jeg TROR det.
Godteposer er som skrevet uaktuelt. Drikke blir juice og saft ja. Jeg har en gutt som ikke liker brus.
Kaker blir en bestilt Olaf-kake, med sjokoladekrem og noe andre greier i, og en sjokoladekake el. gulrotkake for melkeallergikeren.

Gammel 23-01-16, 09:45   #25
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Høres veldig bra ut!

Gammel 23-01-16, 10:17   #26
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg hadde no tatt pølser eg da, viss det finst i dei rette variantene.

Gammel 23-01-16, 10:42   #27
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pizzahorn!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-16, 18:58   #28
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg hadde no tatt pølser eg da, viss det finst i dei rette variantene.

Enig, det letteste som finnes og alle spiser nok det.

Gammel 23-01-16, 19:02   #29
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Serverer aldri pølser i bursdag, opplever at temmelig mange unger er kjempeglade for å få noe annet enn de evinnelige pølsene.

Gammel 23-01-16, 22:34   #30
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Serverer aldri pølser i bursdag, opplever at temmelig mange unger er kjempeglade for å få noe annet enn de evinnelige pølsene.

Ja, det er det jeg også ser. Min ene podes utsagn når jeg nevnte pølser var "åååh, hvorfor pølser?! Mamma! Jeg LIKER det jo ikke engang!" Han spiser det av og til da, men er ikke begeistret. Så pølser utgår har jeg bestemt meg for. Det finnes så mange andre gode ideer som ikke krever all verdens tid og krefter.

Gammel 23-01-16, 22:46   #31
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva med hamburgere? Stabburet har visstnok halal-burgere.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-16, 22:47   #32
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Godt tips, Lyppa! Takk.

Gammel 23-01-16, 22:47   #33
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare hyggelig! Tenker det er lett og fikse

Gammel 23-01-16, 22:51   #34
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også inntrykk av at mange etterhvert er glade for å slippe pølser i alle bursdagsselskap. Vi serverer vanligvis pizza, fordi det er enkelt å tilpasse topping etter hva barna kan spise/liker/tåler, samtidig som alle får det samme. Det har vært veldig populært i våre bursdager.
Pizzasnurrer er en fin variant (og kan dessuten lages god tid i forveien og fryses), spesielt når man som i Taiens tilfelle skal innta maten på gulvet og hvor det derfor er praktisk å velge mat som ikke søler så mye og enkelt kan spises med én hånd.

Gammel 23-01-16, 22:52   #35
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Bare hyggelig! Tenker det er lett og fikse

Ja, i alle fall hvis de bare er å hive inn i ovnen å varme. Litt verre hvis jeg skal steke alle...men uansett så er det godt da.

Gammel 23-01-16, 22:53   #36
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg har også inntrykk av at mange etterhvert er glade for å slippe pølser i alle bursdagsselskap. Vi serverer vanligvis pizza, fordi det er enkelt å tilpasse topping etter hva barna kan spise/liker/tåler, samtidig som alle får det samme. Det har vært veldig populært i våre bursdager.
Pizzasnurrer er en fin variant (og kan dessuten lages god tid i forveien og fryses), spesielt når man som i Taiens tilfelle skal innta maten på gulvet og hvor det derfor er praktisk å velge mat som ikke søler så mye og enkelt kan spises med én hånd.

Det har du rett i. Tror jeg går for pizzasnurrer jeg. Er ferdig pizzadeig uten melk?

Gammel 24-01-16, 09:39   #37
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pizzasnurrer er bra! Ellers så synes mange barnehagebarn at fiskepinner i pølsebrød er stas! Enkelt og greit!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 09:57   #38
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ja, i alle fall hvis de bare er å hive inn i ovnen å varme. Litt verre hvis jeg skal steke alle...men uansett så er det godt da.

Min stemor steker alltid burgerne i langpanna i steikovnen. Jeg har ikke prøvd det selv,men de smaker veldig godt hos henne.

Gammel 24-01-16, 10:00   #39
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vi stekte alltid burgere i stekeovnen når jeg jobbet i barnehage, det fungerte helt fint det.

Gammel 24-01-16, 10:33   #40
millact

Standard

Ser at når de blir litt eldre skolebarn blir taco mer og mer vanlig, men det blir det fort mye søl av.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.