Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

David Bowie 1947–2016

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-16, 15:15   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: David Bowie 1947–2016

Lurer på om jeg har skremt opp en unge med dette, jeg nå. Vi fortalte dem i går hvem Bowie var, og at han nå var død. Så spilte vi noen av våre favoritt-Bowie-sanger for dem, og etterpå så jeg at de selv hadde begynt å google. 7-åringen fant fram til Lazarus-videoen, der Bowie nærmest ser ut til å ligge på dødsleiet. Gutten synes det er veldig mystisk, denne koblingen mellom videoen og det at han nå er død. Ser vi faktisk i filmen at han dør? (Og hvem var Lasarus? Jeg måtte google fram litt bibelhistorie også. Det er jo skremmende og imponerende velregissert, dette.) Videoen slutter med at Bowie går inn i et stort skap. Hvorfor i all verden gjør han det, spør gutten. "Han skulle nok ikke gått inn i det skapet, mamma. Det var ikke lurt." Er litt redd for at jeg har "skremt" ham litt, men det er også fascinerende å se hvordan de tenker og hvor "rett" de ofte har. Liker musikken gjør de også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.