Sv: London, baby! (noch einmal)
Opprinnelig lagt inn av Novla, her.
Enig med Skilpadda i at omvisning i Parlamentet er fantastisk, virkelig noe av det beste jeg har gjort i London. Guidene er både kunnskapsrike og morsomme, og det er så utrolig stas å se de grønne benkene og virkelig føle historiens sus. 
Og National Portrait Gallery er supert - gled deg! De har forresten en flott restaurant, med god mat og, ikke minst, nydelig utsikt (du kan nesten se Nelson inn i øynene!), om det skulle passe med en matbit når du er der.
Hadde ikke du planer om Afternoon Tea? Jeg siterer meg selv fra en annen tråd:
Som du vet kan jeg jo legge ut om restauranter i London til det kjedsommelige , men meze på Fairuz i Blandford Street (eller superdeilig Michelinmat på L'Autre Pied vegg i vegg), Ottolenghis NOPI og Arbutus i Frith Street er blant favorittene.
Takk for supre tips! jeg har akkurat booket pre-theater dinner at the Portrait restaurant lørdag - før jeg skal på konsert i St. Martins. Det blir hel smashing.
Og Fairuz er rett ved hotellet mitt - jeg tro jammen jeg skal booke middag der fredag kveld - jeg har veldig lyst på Meze.
Dette er så gøy! 
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|