|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk barna til jul?Minstemann (8) fikk tursekk, in ear headset, FIFA 16, NHL 16, håndjern, Monopol, ski-sparkesykkel, mikroskop som kan kobles til pcen, penger, eksperiment, lego.
![]() |
#22 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva fikk barna til jul?Femåringen og fireåringen fikk 5 store/middels store Legosett, ei bok og en genser hver. Lillebror fikk 3 ulike Duplosett, lokstall og parkeringshus til Briotogbanen, genser, bok og ulltøy.
![]() |
![]() |
#23 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva fikk barna til jul?10-åringen: Skøyteski, -sko og -staver, trillekoffert, flere bøker (blant annet Den lille Prinsen i pop-up-utgave -jeg er fra meg av misunnelse!, men også siste Percy Jackson og noen til), slalåmhjelm, krølltang, snow-kick, Bergans ullundertøy, hobbypakke til å lage smykker med, veggkalender med bilder av søte kattepuser, mummikopp og diverse småtteri fra venninner.
![]() |
#24 |
|
![]() Sv: Hva fikk barna til jul?Lillesøster på fire mnd fikk en bok, to bamser og et sølvkjede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva fikk barna til jul?13 åringen fikk stort sett bare penger, men han ønsket seg bare dyre ting som iPad, iPhone og sånt som han allerede har. 9 åringen fikk endel slalomutstyr og fotballsko som han ønsket seg veldig. Og en god del penger på han og. Sist redigert av Anne C : 28-12-15 kl 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva fikk barna til jul?3-åringen fikk
![]() |
#27 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva fikk barna til jul?Jeg ser mine barn får lite gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva fikk barna til jul?
Kun en lego technic eske her på 7-årigen til jul. Vi har enorme mengder lego. Antar det pakkes vekk om noen år.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|