|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: [Julegaver] Sånn elektrisk skateboardsak til barn, er det noe? Anbefalinger?Siden politiet har gått ut såpass massivt angående akkurat disse og at aldersgrensen bør respekteres, synes jeg det gir en veldig underlig signaleffekt om man kjøper allikevel til barn under 16. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Julegaver] Sånn elektrisk skateboardsak til barn, er det noe? Anbefalinger?Her har det vært mange rundt. Rektor på U-skolen har gitt beskjed på en eller annen måte at han ikke vil se sånt på skolen.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: [Julegaver] Sånn elektrisk skateboardsak til barn, er det noe? Anbefalinger?
Dette er jeg enig i. Vil påpeke at jeg kun har uttalt meg om leketøysversjonene, og i forhold til om barna burde få det fordi de burde gå i stedet.
|
|
|
#4 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Julegaver] Sånn elektrisk skateboardsak til barn, er det noe? Anbefalinger?
Jeg vet ikke om jeg er en de du sikter til? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Men de har jo sånne motoriserte biler til små barn, på ToysRus også?
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
De skal ikke gå raskere enn 6 km/t. Da er det leketøy.
|
|
|
|
#8 |
|
|
Siktet ikke til noen spesielt, var generell. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|