|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Han plasserer jo seg selv i gapestokken. Og jeg er uenig det du sier om "masseorganisert hets". Hadde han holdt munnen sin lukket og latt være å stille opp i media stadig vekk, hadde jeg vært enig med deg. Men når han gang på gang går ut og fremstiller det som om han er utsatt for et justismord og snakker om hvor skuffet han er over de som tror på "løgnene", og faktisk i fullt alvor påstår at dette handler om kulturen i bygda han er fra, da fortjener han å få klar og tydelig beskjed om at dette aksepterer vi faktisk ikke.
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Veldig enig. |
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Helt enig.
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg synes det er helt merkelig at FB nekter noen som helst konto. De har hverken myndigheten eller informasjonen etter min mening. I tillegg mener jeg at straff faktisk skal ferdigstilles - noe FB tydeligvis er uenig med meg i.
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Selvfølgelig har de myndighet til å bestemme over sitt eget, privateide produkt.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|