Sv: Hobbysnekker'n
Jeg er enig i at det er mye dårlig materialer i ferdigkjøpte møbler, men det er dessverre ikke bedre det man får i en vanlig byggevarebutikk heller. Hurtigvokst furu som er tenkt til husbygggrovsnekringmøbelsnekring og ikke møbelsnekring. Det vil dessverre vriJeg seg og sprekke opp i tillegg til at overflaten er svært myk og utsatt for hakk. Skal man først legge arbeid i noe, så kjøp kvalitetsmaterialer og det får du ikke på Maxbo, Bygger'n og lignende. Jeg har ikke studert bildene her godt nok til å si noe om kvalitet, det var en generell kommentar.
Downfal , pass på at du snur spilene dine riktig retning før du limer slik at du minimerer risikoen for at platen din slår seg. Du har kanskje gjort det allerede, jeg ser ikke på en halvdårlig telefon, men ha det ibakhodet når du limer. Jeg ville frest inn en labank på hver side også for å låse platen.
Forøvrig veldig bra at noen lager sine egne møbler! Det er utrolig mye ræl til vanvittige priser der ute. Rett og slett lureri basert på at kunden har null kunnskap.
|