Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Black Friday - hva er greia?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-15, 16:27   #37
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black Friday - hva er greia?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Både ja og nei Nenne. Det er jo ikke butikkene som bestemmer lønna til arbeiderne, og latterlige tilbud er kun en del av problemet. Butikken får heller ikke en stor del av prisen på en vare, det er rett og slett veldig mange ledd som skal ha sin del av kaka.

Og salget reduserer vel normalt sett kun den biten butikken skulle hatt. Altså er det kun butikken som taper på salget.

Da jeg jobbet i butikk, så kjøpte vi aldri inn varer for salg. Det som ble tatt med på salget var ukurante varer, sesongvarer etc. Kort og godt slike ting vi ikke fikk solgt til ordinær pris. Og det er min oppfattning at mye av salgsvarene rundt om er varer som ikke selger. Ren opprydding i butikken. (snakker her da om klær, sko etc. Ikke møbler, hvitevarer og andre større ting)

Jeg var ikke ute og handlet på fredag. Gadd ikke, da det ikke var noe jeg måtte ha. Mannen benyttet anledningen og dro ut og kjøpte ny tv til oss, noe vi sparte flere tusen på.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.