|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?
Se der, ja, der var argumentet sitt.
|
|
|
#2 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?Jeg synes det er helt fantastisk å ha hund(er), det er verdt hvert eneste hår og at man blir bundet. Så jeg burde egentlig ikke svare.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Man må ikke ha bikkja i bur når man reiser altså. Jeg kjenner ingen som har det, men hunden har ofte en sånn hundesele på seg, så du må ha et ekstra sete i bilen. Sist redigert av Joika : 29-11-15 kl 10:16. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Men det er mye tryggere med bur.
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?Det er veldig omdiskutert om sele er bra nok for hunder over en viss størrelse. Jeg ville aldri tatt sjansen på å ha en stor hund med sele i baksetet blant ungene.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?Det er mye jobb i begåhnnelsen og det glemmer man gjerne når man vel har en oppdratt hund. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?Vi har valp i huset nå, og det er veldig mye arbeid nå. Jeg gleder meg til den blir voksen |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nå, etter 14 timer uten å ha tisset så forteller han meg at han blir med meg ut, jegskal ut i hagen og fikse litt. Før det har han ikke ønsket å gå ut nå når det er vått ute. Jeg må innrømme at det er deilig at han ikke må ut hele tiden. Han syns det er stas å være ute, men bare å gå ut for å tisse og så inn igjen når det er vått, det kan han gjerne vente med. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?Det er mye arbeid med valp. Da bør man beregne noen uker med helt fri og en god periode der man er fleksibel. Sånn ellers synes jeg ikke det er så mye pes egentlig. Vi har hage som vi kan slippe den ut i. I tillegg går vi selvsagt tur med ham. Jeg liker å jogge, så han er ofte med meg på joggetur. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|