Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-15, 15:12   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg elsker å pynte med svibler - pleier å ha dem i svibelvaser (røttene i vann) i bl.a vinduskarmen på kjøkkenet. Men i fjor ble mannen skikkelig allergisk mot sviblene og nå vet jeg ikke hva jeg skal ha i vinduskarmen på kjøkkenet. Forslag? (Er ikke så glad i julestjerner, og amaryllis blir for høye i det vinduet).

Gammel 27-11-15, 15:17   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg elsker å pynte med svibler - pleier å ha dem i svibelvaser (røttene i vann) i bl.a vinduskarmen på kjøkkenet. Men i fjor ble mannen skikkelig allergisk mot sviblene og nå vet jeg ikke hva jeg skal ha i vinduskarmen på kjøkkenet. Forslag? (Er ikke så glad i julestjerner, og amaryllis blir for høye i det vinduet).

Helleborus?
https://www.mestergronn.no/stelletip...borusjulerose/

Gammel 27-11-15, 15:49   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, julerose er et godt tips. Har allerede kjøpt en, men tror jeg kjøper et par til. Hvor lenge blomstrer de?

Gammel 28-11-15, 14:52   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Da står julegavene som skal sendes klare i esker så de blir sendt i løpet av uka. Nå mangler vi bare tre julegaver til sammen.

I går satte jeg meg ned med julekort, konvolutter, frimerker og skrev på adresser så nå er alt dette klart. I går stusset jeg bittelitt over at julekortene ikke hadde kommet enda. Vi bestilte for en uke siden og de kommer alltid etter maks 3 dager så jeg lurte nesten på om vi hadde glemt å trykke på bestill-knappen eller noe. Så viste det seg at mannen min hadde tatt inn posten tidligere i uken, ikke hadde sett så nøye på pakken og trodde det var en julegave han hadde bestilt til meg så han hadde bare stappet den inn i et skap.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.