Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Carrera gjør ting hun ikke trodde hun kunne ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-15, 01:08   #40
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Carrera gjør ting hun ikke trodde hun kunne ...

I dag har jeg stått på! Begynte i 13 tiden med siste del av stua. Malte til jeg gikk tom for maling i 15 tiden. Så var det middagslaging, og en kjapp tur på Byggern etterpå for å handle mer maling.

Veggene er relativt fort gjort å ta. Noe knot og pirk rundt vinduer og slikt, men det er ok. Det som ble den virkelige utfordringen var akvariet. 300 liter vann pluss glass og møbel, det veier en del kilo. Så her ble det å tømme vann ned til et minimum og så en god del slit for å få flyttet på det. Det tok tid og krefter, men det gikk da til slutt.

Så var det å male, vente tørketiden og male på nytt før akvariet kunne dyttes på plass og fylles med vann igjen. En tid om jeg slet noe med, da disse fiskene ikke liker så lang tid uten at pumpen går. Men alt er ut til å ha gått bra.

Nå gjenstår kun kontrastveggen samt en bærebjelke, så er stua ferdig, og jeg skal ikke røre en malekost før neste år!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.